ویدئو پروژکتور اپتما Optoma
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

شرکت اپتما optoma یک شرکت کارخانه تایوانی است. این شرکت تولید کننده دیتا ویدئو پروژکتور است که فعالیت اصلی و عمده این کارخانه در تولید ویدئو پروژکتورهای آموزشی، تجاری و خانگی اختصاص یافته است. شرکت اپتما از تکنولوژی DLP در تولید ویدئو پروژکتورهای خود استفاده می کند. ویدئو پروژکتور اپتما دارای ظاهری زیبا و شیک، کیفیت تصویر مطلوب، دارای طیف متنوع پورت های ورودی و خروجی و تنوع زیادی در مدل های ویدیو پروژکتور دارد. شرکت اپتما کیفیت ماندگاری رنگ را برای 5 سال ضمانت می کند که تا 5 سال رنگ های تصاویر محو نشود و کیفیت پخش تصاویر کاهش پیدا نکند.

ویدئو پروژکتور اپتما Optoma

ویدئو پروژکتور اپتما Optoma

ویدئو پروژکتور دستگاهی است برای نمایش تصاویر انفورماتیک بر روی یک پرده و یا دیوار سفید مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع دیتا پروژکتور می تواند از طریق ورودی های خود تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر، DVD، VCD، دوربین فیلمبرداری، دوربین دیجیتال، تلویزیون، ویژوالایزر و .... دریافت و پردازش کند و به صورت بزرگنمایی بر روی صفحه نمایش نشان دهد.

امروزه استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور اپتما در حوزه های آموزشی، سمینارها، اتاق کنفرانس، همایش ها، دانشگاه ها، مدارس متداول و رایج شده است.

دیتا ویدئو پروژکتور بر اساس تکنولوژی های مختلفی از جمله: تکنولوژی LCD – تکنولوژی DLP – تکنولوژی LED طراحی و تولید شده اند. از ویژگی های مهم برای انتخاب ویدئو پروژکتور optoma پارامترهایی از جمله رزولوشن تصویر – شدت روشنایی – وزن دستگاه – تعداد و نوع خروجی ها – کنتراست – کنترل راه دور – بزرگنمایی – طول عمر لامپ دستگاه ویدئو پروژکتور می باشد.

ویدئو پروژکتورها در انواع مختلفی از مدل ها و برندها مختلفی از جملهویدئو پروژکتور ویوسونیک Viewsonic، ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA، ویدئو پروژکتور اپسون Epson، ویدئو پروژکتور ال جی LG و .... برندهای دیگر طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است.

عمر لامپ ویدئو پروژکتور به دلیل قیمت بالای آن یکی از فاکتورهای مهم می باشد میانگین عمر لامپ ویدئو پروژکتورها 6000 ساعت است که در حالت اقتصادی یعنی Eco-mode می باشد. وظیفه کنتراست در پروژکتورها نسبت تمایز میان روشن ترین و تیره ترین قسمت تصویر را در نظر می گیرند مثلا برای استفاده در محیط های روشن سیستمی با کنتراست بالاتر مناسب می باشد.

 

  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی